آقای وکتور
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

قوانین خرید و استفاده از محصولات

خرید شما به معنی موافقت شما با قوانین آقای وکتور می باشد
کاربرانی که اشتراک خریداری می کنند معیار تعداد دانلود مجاز روزانه ، از زمان خرید اشتراک محاسبه می گردد و در صورت عدم استفاده از سهمیه دانلود روزانه (با توجه به نوع اشتراک) ، این سهمیه به روز آینده ، اضافه نمی شود و باطل خواهد شد.
ثبت نام درآقای وکتور از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) بوده است و پس از ثبت نام در سایت ، پست الکترونیکی (ایمیل) غیر قابل تغییر است و تنها راه بازیابی رمز نیز از طریق پست الکترونیکی شما می باشد در نتیجه از صحت ایمیل خود در هنگام ثبت نام اطمینان حاصل نمایید.
3-شما مجاز به انتشار یا اشتراک طرح های آقای وکتور نیستید.فقط مجاز به چاپ طرح ها می باشید. 4-هر هفته یک فایل رایگان منتشر می شود.فایلهای رایگان را می توانید از سایت یا کانال تلگرام آقای وکتور دانلود کنید. ( شما مجاز به انتشار فایل های رایگان سایت نیستید. فقط مجاز به چاپ طرح ها می باشید.) 5- وب سایت آقای وکتور متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد. 7- آقای وکتور هچگونه مسئولیتی در قبال غلط املایی طرح ها نداشته و غلط گیری نهایی به عهده خریدار می باشد . 8- پس از خرید فایل از آقای وکتور لینک دانلود به مدت 3 روز فعال است. در صورت عدم دانلود مسئولیتی متوجه پارس گرافیک نخواهد بود. 9- مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از آقای وکتور به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و ... )، هیچگونه مسئولیتی متوجه آقای وکتور نخواهد بود. 10- تاریخچه دانلود و اطلاعات اشتراک تا یک سال در دیتابیس باقی می ماند و بعد از یک سال حذف می شود.
خرید فایل های گرافیکی هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده است و صرفا برای استفاده و چاپ طرح می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]