آقای وکتور
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

چرا طرح انتخابات دانلود کنیم؟

خانه » چرا طرح انتخابات دانلود کنیم؟

چرا طرح انتخابات دانلود کنیم؟

چرا طرح انتخابات دانلودکنیم، بیایید از خود بپرسیم طرح انتخابات دانلود نکنیم؟ تبلیغات انتخابات نکنیم؟ کارت ویزیت انتخاباتی چاپ نکنیم؟ بنر انتخاباتی چاپ نکنیم؟

چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که ما بهترین روش تبلیغات برای انتخابات را با کم ترین هزینه بتوانیم انجام دهیم و بازخورد مناسبی داشته باشیم اما از انجام آن پرهیز کنیم!؟

اگر شما کاندید انتخابات مجلس انقلاب اسلامی می باشید خیالتان را راحت کنم هیچ دلیلی برای پرهیز از دانلود و چاپ طرح های تبلیغاتی انتخابات وجود ندارد! مگر می شود که بهترین پست های اینستاگرام انتخاباتی آقای وکتور را تماشا کرد و از دانلود آن پرهیز کرد؟ قطعا جواب این سوال خیر می باشد!

با دانلود طرح های انتخاباتی شما می توانید آنها را چاپ نموده و از تبلیغات سینه به سینه بهره مند شوید شاید به این فکر کنید که کسی طرح های انتخاباتی را مطالعه نمی کند!؟

قطعا پاسخ کارشناسان آقای وکتور به این سوال خیر است بلکه ما با پرسش پاسخ از مردم متوجه این شده ایم که رزومه نامزد انتخابات ارزشمند تر از اهداف آن برای انتخابات و بعد آن می باشد!

یعنی اگر شما در طرح انتخاباتی خود به طور کامل رزومه خود را معرفی نمایید قطعا شانس موفقیت شما در انتخابات 20% از سایر کاندیدا بیشتر می باشد.

کاندیدای محترم! مگر بدون تبلیغات نامزد انتخابات شانسی برای پیروزی در انتخابات دارد؟

خیر، بگذارید یادی کنیم از مثالی آشنا در این موضوع شما فروشگاهی دارید تا فروشگاه شما بنر نداشته باشد کسی متوجه می شود در آن مکان چه فعالیتی انجام می شود.

 تا اسم فروشگاه شما گوش به گوش نچرخد کسی از شما خرید می کند؟

قطعا خیر همین موضوع برای انتخابات نیز بصورت کامل صدق می کند! زمانی مردم نامزد انتخاباتی را انتخاب می نماییند که از آن شناخت کافی داشته باشند.

و یا حداقل اسم کاندیدای انتخاباتی را از شخصی قابل اعتماد شنیده باشند.

فواید دانلود طرح انتخاباتی

دانلود طرح انتخاباتی استفاده و چاپ آن فواید بسیاری دارد اگر شما نامزد انتخابات می باشید

و می خواهید شانس خود را برای پیروزی در انتخابات افزایش دهید باید از طرح انتخاباتی استاندارد و بروز استفاده نمایید.

شناخته شدن و برند شدن نامزد انتخابات با پخش تراکت انتخاباتی بصورت خانه به خانه اتفاق می افتد حال شما ابداع کننده این روش تبلیغاتی نیستید

و اکثر نامزدان انتخاباتی از این نوع روش تبلیغاتی استفاده می نمایند.

برای اینکه تراکت شما را انتخاب و آن را مطالعه نمایند باید از طرحی انتخاباتی مناسب و زیبا جذاب استفاده کنید.

دقت فرمایید ارائه کامل رزومه در تراکت انتخاباتی تاثیر بیشتری

در جذب مخاطب نسبت به اهداف برای بعد از انتخابات دارد معمولا قول ها و هدف های کاندیدا،

برای بعد انتخابات شباهت بسیاری نسبت به یکدیگر دارند پس توجه مردم به این قسمت کاهش پیدا کرده است

و اکثر مردم به رزومه نامزد انتخابات توجه بیشتری می نمایند.

در وبلاگ آقای وکتور ما استراتوژی پیروز شدن در انتخابات نمایندگان مجلس 1402 را مرحله به مرحله آموزش داده ایم و بهترین راه های تبلیغات در انتخابات، جدید ترین طرح های انتخابات 1402 را در آن منتشر کرده ایم که می توانید آن ها را در مقالات آقای وکتور مشاهده کنید.

چرا بنر انتخباتی چاپ نکنیم؟

اولین قدم برای تبلیغات شهری چاپ و نصب بنر در بیلبورد های تاپ شهر می باشد

مکان های مناسب نصب بیلبورد برای جلب توجه مخاطب و شناسایی نامزد انتخابات نصب بنر در  ورودی شهر ها، میادین اصلی شهر، خیابان های پر تردد می باشد.

بنر انتخاباتی یکی از عناصر مهم در تبلیغات می باشد.

نامزد انتخابات می تواند از استند انتخاباتی در جلوی درب ورودی ستاد انتخاباتی خود استفاده نماید استند های انتخاباتی در ابعاد مختلفی طراحی چاپ می شوند.

چرا کارت ویزیت انتخاباتی چاپ نکنیم؟

تبلیغات موثر ترین راه برای جذب کاربر در ستاد کاندیدای انتخابات می باشد. دقت فرمایید نامزد انتخابات هستید امشب قرار است برای جمعی بزرگ حدودا  ده هزار نفری سخنرانی کنید.

چه اقدامی می تواند کابرانی که در سخرانی شما بودند را جذب ستاد انتخاباتیان کند؟

آیا مخاطبان را بعد از اتمام سخنرانی رها می کنید؟ بروند! که شاید فردا به ستاد شما مراجعه نمایند!

اینکار اشتباه محض است! کاربر باید جذب ستاد شود!

بعد از رفتن کاربر دیگر یادی از شما نمی کند پس باید خود را به او یاداوری کنید اما چگونه! با پخش کارت ویزیت انتخاباتی می توانید خود را به خاطر کاربر بسپارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]